Home > Nieuws > Blije gezichten in de Efteling

Blije gezichten in de Efteling

02 augustus 2023

Afgelopen weekend hebben 15 kinderen een fantastisch feest gevierd bij de Efteling. De kinderen komen uit gezinnen waarvoor op vakantie gaan niet gewoon is. Zij kwamen uit Den Haag en Breda en werden met de Johanniter bussen opgehaald en weer thuis gebracht. Ook waren er 8 vrijwilligers die de kinderen begeleiden, voor ze kookten en mee gingen het park in.

Er werd met deze gezellige groep van vrijdagmiddag tot maandagmiddag volop genoten van de attracties, het sprookjesbos en het zwembad. Natuurlijk waren er ook pizza’s en pannenkoeken. En de kinderen kregen zakgeld, waarvoor ze een leuk aandenken konden kopen.

De vrijwilligers hebben zoveel betekend voor deze kinderen, die naar huis gingen met een blije glimlach. Deze kids hebben iets heel leuks meegemaakt wat anders niet zomaar mogelijk zou zijn. En ze hebben nu ook een mooie herinnering aan een bijzonder weekend!