Home > Nieuws > Medaille van Verdienste: 40 jaar vrijwilligerswerk

Medaille van Verdienste: 40 jaar vrijwilligerswerk

25 juni 2024

Op dinsdag 18 juni was de jaarlijkse spelduitreiking van Johanniter Nederland aan vrijwilligers die verbonden zijn aan Woonzorgcentrum DSV te Katwijk.

Als een vrijwilliger langer dan één jaar in dienst is heeft deze recht op de Johanniter-hulpspeld. Ook bij 25 jaar vrijwilligerswerk staan wij stil. Dit jaar mochten wij zelfs een Medaille van Verdienste uitreiken aan een dame die al 40 (!) jaar vrijwilligerswerk verricht. Zij is nog steeds fit genoeg om nog vele jaren door te gaan!

In totaal mochten wij naast de Medaille van Verdienste: 2 Johanniter-hulpspelden uitreiken voor 25 jaar vrijwilligerswerk en 7 Johanniter-hulpspelden voor 1 jaar vrijwilligerswerk. Wat een feest! De Medaille van Verdienste werd aan Mevr. Kraijenoord uitgereikt door directeur Lidwien van der Reep van Johanniter Nederland.

Als Johanniter Nederland zijn wij alle vrijwilligers enorm dankbaar voor hun inzet en toewijding, ook namens de mensen die wij inmiddels ruim 50 jaar mogen bedienen.