Home > Nieuws > Startdag vakanties 2023

Startdag vakanties 2023

29 maart 2023

Op 11 maart jl. organiseerden we weer een geslaagde en gezellige startdag. Op deze zonnige zaterdag verwelkomde Johanniter directeur Lidwien van der Reep alle vrijwilligers die vakanties begeleiden om het nieuwe vakantieseizoen in te luiden. Een goed moment om de nieuwe vrijwilligers de gelegenheid te geven zich voor te stellen en iets over zichzelf te vertellen. Ze kregen een warm welkom!

Ook was er een spreker aanwezig, Bert Buizert (zie foto). Hij vertelde over het thema Eenzaamheid en contact met betekenis. De aanwezigen leerden op interactieve wijze hoe je op een prettige manier gesprekken voert.

Na de bijeenkomst konden de vrijwilligers nog genieten van een wandeling door het Nationaal Bomenmuseum in Gimborn.

We kijken uit naar een geslaagd vakantieseizoen 2023 en wensen alle vrijwilligers die de vakanties begeleiden veel succes!